Yoł . !
-_LakostA_- was pozdrawia . !







wtorek, 7 września 2010

Nowy sklep w starplazie " caiture trbute " :

pojawił się nowy sklep w starplazie .
Jego nazwa to " caiture trbute " .







kupujecie coś ?

Wybór dnia - 07.09.2010 r. :

Wybór dnia - 07.09.2010 r.
Parasolka ... ja nie kupie bo niestety nie jestem już ss .

Darmowa spudniczka.

Bardzo ładtwo jest ją zdobyć.
Trzeba weiść w ten link , wykonać scenery i koło szafy będzie czekał prezent od admina.

Nowe ciuchy w starplazie.

Niedawno pojawiły się nowe ciuchy w starplazie.
Ich marki to : " Evil panda " , " Fudge " , " stardoll " , " disou " , " Jallen 21ngel " , " archiwe " , " decades "









Nowy piesek w suite shop :

Nowy piesek w suite shop .
Moim zdaniem to jest rasa cziłała .;D
Nie wiem jak to się pisze więc napisałam jak się mówi .


kupicie ? nie jest dla ss .

Koszyk z jabłkami w suite shop :

Chyba każdy wie że ten koszyk jest także darmówką.
Ale już jest za 5 zł.

czwartek, 2 września 2010

Co to ma być..? Aaale super.!

Każdy z nas dostał 1 pokój nawet nie ss.! Czy to nie cudowne.! Ja np. mam teraz 4 pokoje. :)) Życzę miłego urządzania.!

wtorek, 31 sierpnia 2010

Wow.!

Przeglądają suite shop zobaczyłam to ;
Darmówki z Camp Rock 2. !!

Laleczka za graj i zarabiaj . ;))

Nowa spudniczka ze Stardoll TV .

Nowa spudniczka ze  stardoll TV już jest .;D



Kupujecie ?
Ja tak .;D

Zagrożone Gatunki,!

Nowe zwierzątko na miesiąc wrzesień.! Już niedługo.!

Darmowa sukienka.

Jest nowy konkurs ..


A tu macie do tej sukienki link : http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=560

Darmówka..!

Darmowe kwiaty w suite shop kupujesz ile chcesz. :))
W spoilerach prócz całej masy darmówek z CampRock2 pojawiły się dodatkowe rzeczy z najnowszej kolekcji LE!

Co o tym sądzicie? Nie specjalnie mi się podobają, ale uważam, że to już lekka przesada :/

Sukienka o McQueena.!

Metamorfoza- -SWEET-GIRL-22 .

Przed : Hmm.. xd
no cóż jest ładna .
Wesoła i wgl.


Po .:Zrobiłam ją takąą niebieską ale to o te pasemkaa.
Instrukcja : na początek pomalowałam czarną kredką na górze a na dole kreską.
następnie pomalowałam błękitnym cieniem oczka, a potem pomalowałam rześy.
Najpierw cienkim a potem grubym tuszem.
Potem pomalowałam usta.
Na koniec zostały włosy.
Doszłam do wniosku, że do twoiej wesołem twarzy pasujądługie włosy.
Oraz do pomalowanych oczyów najbardziej pasuje biały oraz niebieski, więc postanowiłam zrobić niebieskie włosy i biale basemka ale zauważyłam że nie masz ani niebieskiej farby ani białych basemek węc zrobiłam na odwrót.
______________________________________________




Przed
Po

Nowe " LE " .

Nowe LE już są ..

Jak wam się podobają ?

Komentujciee .;D

poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Metamorfoza-kasiag10


Przed : Masz bardzo brzydką twarz .
T. każdy ma swój gust .;D


Po : Ten wygląd też nie jest zbyt ładny ale ty masz tą twarz taką dziwną.
Instrukcja : Na początek pomalowałam czarną kresą na obkoło oczu.
Następnie Pomalowałam białym cieniem rogi a czarnym reszte.
Potemwzielam się za rzęsy.
Pomalowałam najpierw cienkim tuszem a potem grubym.
Gdy skączyłam jej malować oczy, zauważyłam,  że jeszcze brakuje w nich czegoś i pomalowałam czarną kręską obwody oczy.
Po oczach pomalowałam usta jasnym różem.Na koniec została fryzura.
No i oczywiście jeszcze pasemka.
__________________________________________________



Przed : Fajnie jest ubrana.


niedziela, 29 sierpnia 2010

Metamorfoza-Mariciuj1919

Przed : Bez obrazy ale za bardzo masz tą twarz taką ...
a zresztą nie moge jej określić.

Po : I to jest prawdziwa doll`s.;D
Spokojna, lekko pomalowana .
Instrukcja : Na początek pomalowałam oczy tuszem tym i tym.
Następnie pomalowałam białym cieniem oczka a potem dodałam rzęsy.
Na koniec została fryzura.
Ps. : Masz bardzo mało kosmetyków .;D
________________________________________________


Przed : Troche dziwnie jest ubrana.
Te kozaki wgl. nie pasują do tej eleganckiej sukienki.



Po : Nie mogłam jej za bardzo ładnie ubrać ponieważ ciuchów też masz mało .;D

Buty z " Stardoll and the city .

Link to tych butów .;D
http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=27433




Jak wam się podobają ?

Metamorfoza-emilka12011


Przed : No cóż. Za bardzo mi się nie podoba.
W apartamancie o wiele ładniejsza z tymi przyczepianymi włosami.

Po : Jako SUPERSTAR .
Instrukcja : Pomalowałam Na obkoło oczu czarną kręską.
Następnie pomalowałam białym cieniem rogi oczu a
następnie czarnym reszte.
Potem pomalowala tuszem ale zabardzo go nie widać,
ponieważ czarny cień je zasłania.
Po oczach pomalowałam usta jasnym różem.
Potem dodałam dodatki koło oczu.
I oczywiście zmieniłam fryzure.




Po : Jako ZWYKŁA DOLL`S .
Instrukcja : Na początek pomalowałam na obkoło
oczu czarną kredką.
Następnie pomalowałam fioletowym cieniem oczka,
 a potem pomalowałam rzesy
 obydwoma tuszami.
Potem pomalowałam usta tym samym kolorem
szminki co przedtem
ponieważ jest jedyna w twoim salonie.
Po malowaniu wziełam się za dodatki.
Najpierw dodałam dodatki koło oczu a potem
 naszyjnik. Na koniec zmieniłam fryzure.

________________________________________





Przed : Fajnie jest ubrana.
Tak na sportowo .;D

Po : Podoba się ? Jest ubrana tak bardziej
imprezowo.